Monday, November 3, 2014

gun 50. ev.

sonunda zurih'te bi ev bulduk. bulduk derken uc tane bulmustuk, iclerinden birini cocuk gordukten sonra hemencecik elemis. bi tanesi, 8 aylik ve olma ihtimali yuksekmis. digerine de basvurmak, formalar doldurmak, polisten kayit almak falan gerek, bi de ne zaman belli olacak belli degil. dusunduk tasindik biz de, farkli sehirden ev bulmanin cok zor olduguna karar verdik. o kadar zor ki -sen dusun iste- 2 aydir bakiyoruz ama bize uyan, uydurmayi basardigimiz, 3 tane cikti, zaten bunlarin bile giris tarihleri ancak zorlarsak bize uyuyor, ya fazladan para verecegiz, ya biraz lozan'dan gidip gelmeli yapacagiz, maksat gormek olsundu. gorduk de ve 8 aylik olana karar verdik, cocugun okuluna yakin, merkeze yakin, cevres, de guzelmis, ev de guzelmis, hem belki ben de orada is bulurum. insallah insallah. neyse, bunun icin bile bi kac gun karar vermelerini bekledik, neyseki verdiler de, baskasinin evi de olsa bi evimiz oldu.

bundan sonrasi bakalim, zaten zurih'te ne kadar kalacagimiz da belli degil.


lausanne, evin arka taraf manzarasi, aralik 2013

9 pitircik:

Deniz said...

Hayırlı olsun
: )

Dudu said...

ay ayayayya ne heyecanli! mutlu mutlu oturun insallah! yeni evin manzarasi da bu mu yoksa?

Pinky said...

manzarası da karlı dağlı yeşil panjurlu apartmanlı :) ooh ne güzel çay içilir o manzarada kuzum.

görkem said...

cok sagol denizcim :)

insallah duducum, valla basta buradan ayrilacaz diye uzuldum ama yeni hayaller beni coktan icine cekti, ben de pek mutlu ve heyecanliyim, bu simdiki evin manzarasi, diger evin mazarasi yok ama guzel bi yesillige bakiyor, olsun, icimiz temizlensin yeter :)

pinkisim bu simdiki evin manzarasi ama valla evde bi suru guzel yer var, guzel zaman gecirmek icin, temiz, tertemiz bi sayfa olacak, cok heyecanliyim ben de :)

Dudu said...

Hic gitmedim ama sana bir yer tavsiye edecegim istersen. Arkadasimizin Meksika restauranti. Oyle guzel yemek fotolari koyuyor ki FB'da.. Belki seversiniz.

görkem said...

soyle tabi duducum, bekliyorum tavsiyeni sabirsizlikla. lozan'da mi zurih'te mi?

Dudu said...

zurih'te.

https://www.facebook.com/lataqueriazurich

görkem said...

anaaam bizim eve pek yakinmis, ayrica da pek guzele benziyor, zurih'teki hayatimizin baslangicini burada kutlariz artik, gelsenize :))

Dudu said...

yaa gercekten mi? yazarken de aklimdan gecirmistim acaba yakinlar midir diye. arkadaslarimizin yeri ve logo by benim bey :) insallah bi gun geliriz de tanismis da oluruz.

 
design by suckmylolly.com