Tuesday, February 15, 2011

bir basarisizlik oykusu

diyelim, hep birlikte diyelim, o kadar da degil gorkem diye.
bir. ince is bana gore degil.
iki. krema sikma posetlerini kullanmayi ogrenmem gerek. ne ile alistirma yapabilirim, yogurt olabilir mi.
uc. 50gram seker bile ne cok seker.
dort. 2.5 santim, isaret parmaginin birinci bogumuna denk geliyor ama her seferinde bunu olcmeye kalkarsan son 5 yeterince minciklandigi icin avuc icin kadar olabilir.
bes. bi lokmalik tatlilar bana gore degil, tabak dolusu lazim, gozum doymuyor napayim.


boynu bukukler, 
altinda 4 yaprak=8 sayfa oradan buradan cikardigim tarifler, calismistim da halbuki.


numunelikler. gercekten 4 taneydiler. 3'e bir bolustuk.

en guzel yani pinkisimle ayni enlemde, ayni boylamda olmasak da paralel zamanlarda yaptik ya, yukardakileri unuttum gitti bile, makaron bende hep bunu hatirlatacak.

devami gelecek... bien suuur :)

15 pitircik:

Pinky said...

ellerine sağlııık şefim :) eveet, ilk macaronumu seninle, senin sayende, pararlel zamanlarda yaptım. artık ne zaman macaron yapsam veya yesem aklıma sen geleceksin canimu :) ve pek leziz görünüyorlar, dediğin gibi tabak tabak lazım :))

battodol said...

bana hiç bi kuvvet yaptıramaz sanırım :)
ama bi güzel yerim
ellerine sağlık görki :)

ayci said...

görkisanım,
pinkye baktım - seninkisinide - kıyaslama da yaptım...yani ilk kez yapıyorum demesenizde olurdu. cünkü kimse anlamazdı. yani ben anlamadım. ve canım cok çekti.

az varlar ama hem senden hem pinkyden bir tane caldım tadına baktım...

mmhhhh süper :)

elif said...

siz de en zorundan başlamışsınız caanım :)

YILDIZ said...

Numunelik diyorsun ama onlar da gayet olmuş görünüyorlar,başarısızlık öyküsü gibi değil açıkçası ilk denemede ben ne yapardım kimbilir bunlar bile olmazdı:)

ZarpandiT said...

harika olmuslar! tebrik ediyorum seni ilk aşamada tam olmus diyorum..

Damla'anim said...

vay vay vayyy! ben şahsen bi başarısızlık göremedim ortada! azim ve çok süfer macoronlar gördüm.

görkisan said...

beni kesmedi yahu pinkisim, hic canim cekmedi ve cekmiyor valla, pastamdan vazgecemeyecegim ben sanirim :) baklava mi acsak acaba :P

keske gonderebilsem sana ben battodol, ama oralarda satan biyerler varsa internetten siparis edebilirim, benim yaptiklarima benzer mi bilmem ama ;)

afiyet bal olsun aycim, benimkileri kesinlikle sana verebilirim, sen de bi kosu bana baklava alirsin, karsilikli yeriz :)

belki de ondan boyle oldu elifcim, ama gorduk neyin ne oldugunu en azindan:)

e bi kere daha yapalim yildizim, hatta biz tivitirdan ders verelim es zamanli :)

gorunus olarak gercekten guzel gokcecim, ama cok sekerli geldi bana bunlar, hem de sen 4 yemek k. demissin ben 2 koydum, ona ragmen. bizim katkat pastlar bes basar :)

azim gobek adim damlocanim, ve yine azmettim sana da yaptiracam :))

Zeynep Özmen Ünlü said...

hiç denemedim tadını da bilmiyorum. carte door cıkarmıs, tarifine göre evde yapıyorsun. alıp denıycem

ZarpandiT said...

Bizim evde çok beğenende oldu çok az şekerli bulanda sanırım damak tadı ilk denemeden sonra belli oluyor :) Mesela yiyenlerden bi kısmı art nutella dderken bir kısmı artı frambuaz püresi dedi :D ben o konuyu damak tadına bırakıyorum :) ama çok güzel duruyorlar etekleri tam olmus yav..
yaglı kagıta belirtilen ölçüyü çizdim ben hep..harcı sıkarken kolaylık olmustu..

görkisan said...

insallah emegine deger zeynep.

ooooo cizme fikri supermiiiis, sirf bunun icin tekrar yapabiliriiim :D

pofiş♥ said...

kuzumm ellerinize sağlık bayıldım siz harikasınız yaaaaa

görkisan said...

tesekkurler pofisiiim :) senin de marifetlerini biliyor degiliz hani ;)

defne said...

seninki de çok güzel olmuş, onunki dee :)) hangi tariften yaptınız, ben de yapsam olur mu ki?? kaç saat sürüyor ( zamanım çok değerli, oturup tv izlemeliyim :p )

görkisan said...

cok uzun surmuyor defne, beze yapar gibi ama iste kurallar falan, onun icin, yoksa yapilir yani, sonra da yerken dizini izlersin :)

 
design by suckmylolly.com