Thursday, June 18, 2009

yine gelin..


bugun hani paniktim ya rapor yetistirecem diye, hani yine kendimi acimasizca elestiriyordum ya, dedim ki 'haydi sunun sonucunu da koyayim rapora, gideyim analizini yapayim, daha daha kabarik gorunsun'. yine dokuldum meshur yoluma, lavantalari kesfettigim, cilekleri saklandiklari yerlerden cikarttigim, agaclardan cicekler koparttigim yola.

Kucuk cop kutularindan biri dopdolu, tepesinde de bi serce, oyle duruyor. ben yurumeye devam ediyorum o tarafa dogru, kacmiyor, biliyorum bunlarin kacmadigini, ne bulurlarsa yediklerini ama bu kadarina da sasirdim. sonra bi kanat cirpis, bi kus sesi, bi baktim ki coplerin icinde pizza kutusuna girmis bi saskin, deli gibi debeleniyor, digeri de basinda bekliyor. sanki hergun yaptigim ismis gibi, oyle sakince actim kutuyu, piirrr oldu uctu bizim saskin.

ben mutlu mutlu, icimden bi sercenin hayatini kurtardim diye agzim kulaklarimda yururken, serce surusu geliverdi basima, o kadar coklardi ki bisey goremez oldum, kanat seslerinden bisey duyamaz oldum. kimi sacimdan tuttu, kimi yanaklarimdan, kimi kollarimdan bacaklarimdan, beni girdaplarina soktular. ben de kus oldum onlarla, uctum, uctuk, ucurdular. bi baktim neredeyim hemen annemden opucugunu aldim, babamdan kokusunu, kardesimden huzurunu. Kutu'ya da ugrayalim dedim, bi serceyi ona biraktik. sonra yine hep birlikte piirr, biraktilar beni ayni yola, ayni analizler pesinde kosmaya. bi hafta sonra yine ugrayin dedim, daha cok agirlarim sizi Istanbul'da.

19 pitircik:

Pinky said...

ne güzel kuşlarmış onlar. bende istiyorum :)

Bellek Kutusu said...

Görkemsan, kuşlar seni kutsamış, bundan sonra kuşlar hep seni bir şekilde koruyacak, haberin olsun:)

Sanırım ortaokuldaydım, tatilde kaldığımız tesislerin 3 duvardan oluşan bir oyun salonu vardı. Bir öğlen saati bir grup kuş uçuşurken, biri aniden içeri girdi, sandalyelerden birinin şiltesine hızla çarpıp, pat diye yere düştü. Tabii aklım yerinden oynadı. Bir serçeydi. Oradaki su makinesinden bir bardağa su doldurup, sonra da parmağımı suya daldırıp, ucundan damlata damlata kuşa su içirdim. O kadar korkmuş ve sersemlemişti ki, hala bugün bile inanamıyorum nasıl parmağımdan öyle damla damla su içti diye. Sonra kendine geldi, hooopp diye kanat çırpıp gitti. O gün bugündür kuşların uğurum olduğuna inanırım, sende inan;)
İmza: Hem Batıl hem Kuşbaz Kutu

Stil Direktörü said...

Ama çok acıklı yazıyorsun sen taa gurbetlerde birde üzme beni. Bellek Kutusuna da gittim hemen paylaşım için sağol.

gorkem said...

onlar bizim canimiz kanimiz, ortak bi yasam paylasiyoruz (biyolojide bi adi vardi unuttum, semos hanima duyurulur) guvercinler ben mutfaga girdigim gibi camin onune konuveriyorlar. sercelere ne diyecegimi bilemiyorum, oyle guzeller ki, hele de yavrularini beslemeleri yok mu :)

gorkem said...

biliyordum biliyordum :) kutsandim demek :) hem de o cevrede 3 kisi daha vardi, nedense yanlarindan gectiler, gormediler, beni bekliyormus canim beniim. su verisin gozumun onune geldi de bence seni de kus sanmis :)benim de bi ugurum var artik :)
imza: mutlu gorkemsan

gorkem said...

yok stil direktorum, gurbette dertlendigim zamanlar cook oldu ama simdi cook mutluyum, haftaya gelecem, o kadar az kaldi ki, bendeki nasil bi heyecan, sorma :)

Eğreltiotu said...

ben gönderdim görk can o kuşları :D
haftaya da yusufçuk yolluoruuum

gorkem said...

ya bugun gelsin ya da teknolojik kus gonder :)

guguk kuşu said...

sanırım onlar da anlamış bu kara kızın çoook tatlı olduğunu

Merve said...

ne güzel :) bayıldım! bende çok severim serçeleri pıt pıt zıplar dururlar ne mutlu sana görkemcim o kuş hep seni hatırlayacak :)

pisikopati said...

küçücük şeyler ne kadar da mutlu ediyor insanı değil mi, harika bir gün olmuş senin için, bizim için de güzel bir güne başlangıç yazısı oldu cicisan:)

Tibet'in annesi said...

Biz de yazlıktaki sitecek, karga beslemiştik.
Sayılır mı?

gorkem said...

gugukcugum mutluluguma mutluluk kattin :)

biliyor musun mervecim, ben de onu dusunuyorum, o da gitmistir arkadaslarina anlatmistir, boyle boyle bi kiz beni kurtardi diye :)

pisisan, hic sorma kucucuk kucucuk ama yetiyor valla, haftason gunune daha bi nese katti oyleyse :)

tibetin annesi, bilemedim ki simdi :) kutuya sormak lazim ama pamuk da uzanip onlari kucucuk parmaklariyla beslediyse olur gibime geliyor :)

semra said...

şimdii sen kuşu kurtarmışsın ya, o da seni kutsadı ya, bu mutualist yaşam oluyor. şimdi sen gelcen bana huzur vercen beni mutlu edicen, yine ben kendimi sen de görücem ya, sende benimle bütünn şeylerini paylaşcan ya, bu da en güzel mutualist yaşam oluyorr :)

Pinky said...

sevgili görkemsan;

dün hayatımı kurtardın ya, allah tuttuğunu altın etsin, senide sevdiklerine kavuştursun. bundan sonra bir isteğin, bir arzun olursa içinden 3 kere 'serçe' de. hemen yanına geleceğiz uçuşarak. çok iyi kalplisin, seni çok sevdik öpüyoruz hepimiz ailecek.

imza:
hayatını kurtardığın minik serçe

Anne ve kızları said...

Ay ne tatlı kuşlar onlar öyle,bayıldımm:)

gorkem said...

ahhh beniim semosuuuum, ben seni sikmaktan mincik mincik edince acaba sen hala o mutualist yasami devam ettirebilecen miiii :)) kac benden kaaac, ben senin yerinde olsam ustume ilk once annemle babami atardim :))

gorkem said...

benim minik sercecim, senden ben ne isteyim kiii, pizza kutularina girme, denizden hic cikma, bu yol ayriminda hayatin guzel bi yone girsin, beni unutma, bu kadar benim isteklerim, ha bi de arada bi ailecek ziyaretime gelin :)

gorkem said...

coook guzeller bildiginiz gibi degil anne ve kizlari :) sizi de ucursunlar :)

 
design by suckmylolly.com