Friday, June 5, 2009

kutu kutu pense

sabah nasil da zor kalkmistim, evde konustum durdum kendimle, bu bi senedir ne yaptin, mezun olduktan sonra neler ogrendin diye. boyle anlarda yaptiklarimin tanesini bile hatirlamam, gerci genelde de hatirlamam, bitmez yapmadiklarimi siralamam, devam eder eder eder, zaten bi de adini daha koyamasam da bende bi dusunce vardir, 'eger ben yaptiysam bunu, o zaman bu kolaymiiiiss' diye. neyseeee...


okula geldim, bi hisim, kendini benim gec gelmemden dolayi sorumlu hisseden ofisteki sahsin da suratini coktan asmis oldugunu gorunce, heh dedim bugun herseyiyle tamamlandi.

Sonra masamda kocaman bi kutu, hani butun hafta boyunca arada bir basimi uzatip sirf bu kutuyu gorebilmek icin masama baktigim, hani bi yandan karsimdakini teselli edip 'gelir gelir' diye bi yandan ugruna umutlarimin solmaya basladigi kutu nihayet geldiii...

Kutuyu sakince actim, zira parcalanacak bi kutu da degildi, bantlar yavas yavas kesildi, nasil acilacagi kesfedildi, ici dolu, hepsi de hediye paketli, iste bu kisimda gucum yettigince hizlandim, hem hicbi notu kaybetmeden hem de tahmin ederek neler oldugunu yol aldim yol aldim, ta kii onlari gorene kadar... Sonrasinda nasil gozlerimin doldugunu, elimin ayagimin nasil dolasitigini, icimin nasil tastigini, butun okulda tur atmamak icin kendimi nasil tuttugumu anlatmiyorum bile. (zaten bu kadar icimde tutmam bile sasilacak bisey, hicbiseyi saklayamayanlardanimdir, buyuyorum galiba. sonunda.)

Bak hepsi sapsaglam, her ne kadar birinin esi kayip olsa da.

Ben boyle bisey yasamamistim, yasattigin icin cok tesekkur ederim Kutu'cum.


5 pitircik:

Bellek Kutusu said...

Bak ya, usenmemis dizmis, bir de fotograf cekmis inanamiyorum sana! Hangisinin esi kayip???
İmza: Panik atak Kutu!

gorkem said...

Tabiki de dizicem, konustum bile, sarkilar soylediiim hatta :)
Ahh Kutucuuum, ilahiii. tabiki buyuk olanin esi eksik, hani yedik yaaa :))

Bellek Kutusu said...

Ohh neyse ki...!
İmza: Sersem Kutu :)

eğreltiotu said...

aa süper yaaa. vallahi süper fikir. ne duygulu bi andır oo

gorkem said...

hic sorma hiiic egreltihanim, oyle boyle degildi :)

 
design by suckmylolly.com